Μετάβαση στο κεντρικό περιεχόμενο
Νέα του δικτυακού τόπου
Μαθήματα
Σχολή Θετικών Επιστημών
Μαθηματικών
Προπτυχιακά
Μεταπτυχιακά
Φυσικής
Προπτυχιακά
Σύγχρονη Φυσική I (άρτιοι)
Αγγλικά
Αναλογικά Ηλεκτρονικά - Εργαστήριο
Αντικειμενοστραφείς Γλώσσες Προγραμματισμού
Ατομική Φυσική
Βαρύτητα και Γενική Θεωρία της σχετικότητας
Βιοφυσική
Γαλαξίες-Κοσμολογία
Γενική Θεωρία Σχετικότητας 2020-21 (Λ. Περιβολαρόπουλος)
Γενική Μετεωρολογία
Γενική Χημεία
Μεταπτυχιακά
Αρχείο
Διαφορικός και Ολοκληρωτικός Λογισμός (Τμήμα Περιττών)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ΠΕΔΙΟΥ
Κβαντική Θεωρία Ι (Λ. Περιβολαρόπουλος 2014-15)
Κβαντική Θεωρία Ι , II (Κ.Βαγιονάκης 2013-2014)
Κβαντική Θεωρία Ι (Κ. Ταμβάκης)
Κβαντική Θεωρία Ι (Χειμερινό εξάμηνο, τμήμα περιττών)
Κβαντική Θεωρία ΙΙ (Θερινό εξάμηνο, τμήμα περιττών)
Κβαντική Μηχανική
Κβαντική Φυσική 2, 2011, Σπύρος Ευαγγέλου
Κλασική Μηχανική Ι [2005-2011, χειμερινό εξάμηνο, τμήμα αρτίων-περιττών), Ι. Ρίζος]
Κλασική Μηχανική ΙΙ [2006-2011, θερινό εξάμηνο, τμήμα αρτίων, Ι. Ρίζος]
Παρατηρησιακή Αστροφυσική
Συμμετέχοντες
Γενικά
1. Εισαγωγή
2. Επίδραση της ατμόσφαιρας
3. Θεωρία ανοιγμάτων
4. Τηλεσκόπια
5. Ανίχνευση της ακτινοβολίας
6. Φασματική ανάλυση της ακτινοβολίας
7. Μέτρηση της πόλωσης της ακτινοβολίας
8. Ανίχνευση άλλων φορέων πληροφορίας
ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ 2015-2016
Χημείας
Φιλοσοφική Σχολή
Σχολή Επιστημών Αγωγής
Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών
Σχολή Επιστημών Υγείας
Σχολή Καλών Τεχνών
Πολυτεχνική Σχολή
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Σχολή Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
Σχολή Γεωπονίας
Πανεπιστημιακός Αθλητισμός - Γυμναστήριο
Μαθήματα σε άλλα Τμήματα
Κέντρο Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ)
Οδηγός Χρήσης
Κέντρο Διδασκαλίας Ελληνικής Γλώσσας και Πολιτισμού
Δοκιμαστικά Μαθήματα
Διατμηματικά Μεταπτυχιακά
Κέντρο Ξένων Γλωσσών
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα
UOI
Μονοπάτι σελίδας
/
Μαθήματα
/
Σχολή Θετικών Επιστημών
/
Φυσικής
/
Αρχείο
/
Παρατηρησιακή Αστροφυσική
/
Σύνοψη
Δεν έχετε συνδεθεί. (
Σύνδεση
)
Ελληνικά (el)
Ελληνικά (el)
English (en)
Πληροφορίες μαθήματος
Παρατηρησιακή Αστροφυσική
Γράψτε μια παράγραφο η οποία να εξηγεί το περιεχόμενο και τους στόχους του μαθήματος
▲
Back to Top