Θέμα | Όνομα | Περιγραφή |
---|---|---|
1. Παρουσίαση της Υποχρεωτικής Πρακτικής Άσκησης και εναλλακτικές επαγγελματικές διαδρομές στο πλαίσιο της Νέας Μάθησης | 1 |
|
2. Ποιοτικές Αρχές της Π.Α. / Καινοτόμος Προσέγγιση «Μάθηση μέσω Σχεδιασμού» http://neamathisi.com/learning-by-design | 2 |
|
3. Μετασχηματίζοντας… το Πρότυπο Μάθησης στην Εκπαίδευση. | 3 |
|
3 |
||
4. Η έννοια του Αναλυτικού Προγράμματος | 4 |
|
5. Αναλυτικά Προγράμματα και ΔΒΜ | 5 |
|
6. «Καινοτόμες Παιδαγωγικές Δράσεις-Παρεμβάσεις στην Εκπαίδευση των Μελλοντικών Νηπιαγωγών του Π.Ι. στο πλαίσιο της Πρακτικής Άσκησης. Νέες προοπτικές ... στην εποχή της κρίσης» | 6α |
|
6β |
||
7. Ο κόσμος των ραγδαίων αλλαγών / Αντιπροσωπευτικές Ιδέες και Παιδαγωγικά Ρεύματα | 7 |
|
7β |
||
8. Σύγχρονα προβλήματα της ελληνικής εκπαίδευσης | 8 |
|
9. Συνεργασία Οικογένειας και Νηπιαγωγείου στο πλαίσιο της Μετάβασης του Παιδιού από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο: Από τη Θεωρία στην Πράξη | 9α |
|
9β |
||
10. Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και Θρησκευτική Αγωγή στο Σύγχρονο Σχολείο / Σύγχρονες Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις της Θρησκευτικής αγωγής. | 10 |
|
11. Στρατηγικές Προώθησης της Μάθησης των παιδιών σε πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα: Ένα μοντέλο διδασκαλίας. | 11 |
|
12. Ένα «Project για την εκπαίδευση παιδιών ηλικίας 4-8 ετών» στα πλαίσια της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης του Καντονίου της Ζυρίχης. | 12 |
|
13. Εκπαιδευτικοί: Οι σύγχρονοι εργαζόμενοι της Γνώσης. Προσόντα, Επαγγελματική Μάθηση, Κινητικότητα. | 13 |