Θέμα | Όνομα | Περιγραφή |
---|---|---|
1. Μάθηση μέσω σχεδιασμού: Ένα μοντέλο επαγγελματικής μάθησης | 1 |
|
2. Μάθηση μέσω σχεδιασμού / Ο εκπαιδευτικός-ως-εργαλείο σχεδιασμών / Ο μαθητής-ως-σχεδιαστής μάθησης | 2 |
|
3. Πρακτική Άσκηση και εναλλακτικές επαγγελματικές διαδρομές στο πλαίσιο της Νέας Μάθησης. Παρουσίαση εννέα καλών πρακτικών 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7, 3.8, 3.9 | 3 |
|
4. Επαγγελματική μάθηση των Νηπιαγωγών ως παράγοντας επιτυχημένης μετάβασης στο Δημοτικό Σχολείο 4α. Η σημασία των κοινωνικών δεξιοτήτων για την ομαλή μετάβαση των παιδιών από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο. | 4 |
|
4Α |
||
5. Μετασχηματίζοντας την Έννοια του Χώρου σε Προσχολικά Περιβάλλοντα Μάθησης - Διεθνής Πρακτική και Ελληνική Έρευνα | 5 |
|
6. Ο χώρος ως παιδαγωγικό πεδίο σε Προσχολικά Περιβάλλοντα Μάθησης Σχεδιασμός και Οργάνωση / 6α. Η έννοια της Οργάνωσης και του Σχεδιασμού. | 6 |
|
6Β |
||
7. Διατάξεις και αρχές σχεδιασμού του χώρου των νηπιαγωγείων. | 7 |
|
8. 8α. Η υλική οργάνωση των προσχολικών περιβαλλόντων μάθησης / 8b. Η οργάνωση του εσωτερικού χώρου σε μικρές ενότητες. | 8Α |
|
8Β |
||
9. Ο εξωτερικός χώρος του προσχολικού περιβάλλοντος μάθησης. | 9 |
|
10. Συμπερασματική συζήτηση και εισηγήσεις. | 10 |
|
11. Το σχολείο στην κοινωνία της πληροφορίας. | 11 |
|
12. Πρακτική Άσκηση των φοιτητών (1) | 12 α |
|
12β |
||
12γ |
||
12δ |
||
12ε |
||
12 |
||
12 |
||
13. Πρακτική Άσκηση των φοιτητών (2) | 13a |
|
13β |
||
13γ |
||
13δ |
||
13ε |
||
13στ |