Γενικά
Πληροφορική για την Τέχνη
Διδάσκουσα : Αμαλία Φωκά
Περιγραφή: Στο μάθημα αυτό γίνεται μια εισαγωγή στις μεθόδους και πρακτικές πληροφορικής που αξιοποιούνται από εικαστικούς για τη δημιουργία ψηφιακών έργων τέχνης ή έργα τέχνης που ενσωματώνουν ψηφιακές τεχνολογίες. Στόχος του μαθήματος είναι να γίνει μια επισκόπηση τόσο των τεχνολογιών τελευταίας αιχμής αλλά και του τρόπου αξιοποίησής του σε καλλιτεχνικά έργα.
Μαθησιακοί στόχοι μαθήματος: Στόχος του μαθήματος είναι να γίνει μια επισκόπηση των τεχνολογιών και μεθόδων πληροφορικής. Παράλληλα στόχος είναι να γίνει επισκόπηση των έργων τέχνης που αξιοποιούν αυτές τις τεχνολογίες και μεθόδους. Με την ολοκλήρωση του μαθήματος αναμένεται οι φοιτητές να γνωρίζουν τις διαθέσιμες τεχνολογίες και μεθόδους αλλά και τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσαν να τις αξιοποιήσουν στα δικά τους έργα τέχνης.
Λέξεις κλειδιά: Ψηφιακές εικόνες, αλληλεπίδραση, δεδομένα, προγραμματισμός, δίκτυα, arduino, 3d printing, 3d projection, ψηφιακή τέχνη