Προτεινόμενα συγγράμματα
- Βιβλίο [11600] Η στρατηγική διαχείριση της τεχνολογίας και της καινοτομίας, White Margaret A.,Bruton Garry D.
- Βιβλίο [21480] ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ: ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ, CHRISTIAN DEPOVER, THIERRY KARSENTI, ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΟΜΗΣ
Προτεινόμενα βιβλία για μελέτη
Εκπαιδευτικά Προγράμματα με χρήση Η/Υ Ι & Εκπαιδευτικά Προγράμματα με χρήση Η/Υ ΙΙ
- Παγγέ Τζ. (2009) Εκπαιδευτική Τεχνολογία, εκδόσεις Θεοδωρίδη
- Σολομωνίδου Χ. (2006). Νέες τάσεις στην εκπαιδευτική τεχνολογία. Εποικοδομητισμος και σύγχρονα περιβάλλοντα μάθησης. Μεταίχμιο.
- Johnston S.D. (2005). Early Explorations in Science. Open University Press.
- Littleton K. and Light P. (1999). Learning with Computers. Routledge.
- Ράπτη Α. και Ράπτη Α. (2006). Μάθηση και διδασκαλία στην εποχή της πληροφορίας. Α' τόμος. Εκδόσεις Α. Ράπτη.
Άρθρα
1. Παγγέ Τ. (1998): Τα παραμύθια σε video και βιβλία. Τι προτιμούν τα παιδιά του Νηπιαγωγείου; Σύγχρονη Εκπαίδευση 100: 164-168.
2. Pange J., Kontozisis D. (2001): Introducing computers to kindergarten children based on Vygotskys theory about socio-cultural learning: the Greek perspective, Information Technology in Childhood Education Annual 2001: 93-202.
3. Παγγέ Τ. (2002): Θέματα στο διαδίκτυο, προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας. Σύγχρονη Εκπαίδευση
4. Σεντελέ Α., Παγγέ Τ. (2002): Ο Ηλεκτρονικός υπολογιστής ως εκπαιδευτικό εργαλείο στις στρατηγικές μάθησης και μελέτης, Σύγχρονη Εκπαίδευση 123: 117-121.
5. Pange J., Talbot M. (2003): Children and their perception of Risk, Proceedings of CERME, Bellaria, Italy.
6. Pange J., Talbot M. (2003): Literature Survey and Children and their perception of Risk, ZDM 35(4): 182-186.
7. Σουλιώτη Ε., Παγγέ Τ. (2004): Διαθεματική προσέγγιση και διδασκαλία η μέθοδος Project. Νέα Παιδεία 112: 40-50.
8. Σουλιώτη Ε., Παγγέ Τ. (2005): Διαθεματικές προεκτάσεις στη διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας: Πρακτικές εφαρμογές με τη χρήση της μεθόδου Project και των Νέων τεχνολογιών. ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ τευχ. 75-76 σελ.:8-20.
9. Pange J. (2005): Educating Greek preschool teachers in copyright and intellectual property. E- proceedings JASS.
10. Pange J. (2006): Ιs elearning offering a new learning model? The case study of a Greek University, e-presentation, EULLEARN.
11. Παγγέ Τ. (2006): Υπηρεσίες του Internet και η διδακτική αξιοποίησή τους από εκπαιδευτικούς προσχολικής ηλικίας, Eπετηρίδα Π.Τ.Ν σελ. 71-80.
12. Παναγιωτάκου Χ. και Παγγέ Τ. (2008): Ψηφιακός ήχος και νέες τεχνολογίες: Μια νέα προσέγγιση στον ελληνικό μουσικό πολιτισμό». Πρακτικά 4ου Εθνικού Συνεδρίου της ΕΕΣΜ, Ιωάννινα.
13. Νικηφορίδου Ζ. και Παγγέ Τ. (2008): Μπορούν τα παιδιά Προσχολικής Ηλικίας να συμμετάσχουν ενεργά σε παιχνίδια πιθανοτήτων; Πρακτικά του 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Π.Ε.Ε., Αθήνα.
14. Toki Ε., Pange Α. and Pange J. (2009):The necessity of ICT literacy in Undergraduate Educational Departments students, Research, Reflections and Innovations in Integrating ICT in Education, pp 1437-1441.