Skip to main content
Site pages
Tags
Calendar
Νέα του δικτυακού τόπου
Courses
Μαθήματα σε άλλα Τμήματα
Τμήμα Ελληνικής Γλώσσας, Λογοτεχνίας και Ελληνικού Πολιτισμού
Εισαγωγή στους Η/Υ - Νέες τεχνολογίες
Παιδαγωγικά
Πρόγραμμα Διά Βίου Μάθησης
Energy Management Systems for higher education
Herbarium
Μνημειακή Αρχιτεκτονική
Participants
General
Νομός Άρτας
Νομός Θεσπρωτίας
Νομός Ιωαννίνων
Νομός Πρέβεζας
Υλικό Σχολικών Μονάδων
Αποθετήριο 'καλών' πρακτικών
Συμπληρωματικό Εκπαιδευτικό Υλικό
Συμπληρωματική Βιβλιογραφία
Προτεινόμενο λογισμικό
OpenOffice_Δωρεάν Ελληνική Σουίτα Γραφείου
TeamViewer_Απομακρυσμένη βοήθεια
Winrar_Πρόγραμμα συμπίεσης αρχείων
Audacity_Πρόγραμμα επεξεργασίας ήχου
Paint.Net_Πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας
VLC media player_Πρόγραμμα αναπαραγωγής πολλών τύπων αρχείων πολυμέσων
Skype_Πρόγραμμα επικοινωνίας
Adobe Reader
Google Chrome_Φυλλομετρητής ιστού
Mozilla Firefox_Φυλλομετρητής ιστού
CDBurnerXP_Λογισμικό εγγραφής CD
AVG AntiVirus FREE_Πρόγραμμα προστασίας απο ιούς
CmapTools_Λογισμικό εννοιολογικής χαρτογράφησης
Βιντεοθήκη
Περιοχή ελεγχόμενης πρόσβασης [Διαχειριστές]
Apprendre le français autrement
Εκπαιδευτική Στατιστική
Biotech Project
ΔΦΕ –Φύση των Φυσικών Επιστημών (NOS)
Φιλοσοφική Σχολή
Σχολή Θετικών Επιστημών
Σχολή Επιστημών Αγωγής
Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών
Σχολή Επιστημών Υγείας
Σχολή Καλών Τεχνών
Πολυτεχνική Σχολή
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Σχολή Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
Σχολή Γεωπονίας
Πανεπιστημιακός Αθλητισμός - Γυμναστήριο
Κέντρο Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ)
Οδηγός Χρήσης
Κέντρο Διδασκαλίας Ελληνικής Γλώσσας και Πολιτισμού
Δοκιμαστικά Μαθήματα
Διατμηματικά Μεταπτυχιακά
Κέντρο Ξένων Γλωσσών
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα
UOI
Page path
/
Courses
/
Μαθήματα σε άλλα Τμήματα
/
Μνημειακή Αρχιτεκτονική
/
Προτεινόμενο λογισμικό
/
CDBurnerXP_Λογισμικό εγγραφής CD
You are currently using guest access (
Log in
)
English (en)
Ελληνικά (el)
English (en)
Μνημειακή Αρχιτεκτονική
CDBurnerXP_Λογισμικό εγγραφής CD
CDBurnerXP_Λογισμικό εγγραφής CD
Click
https://cdburnerxp.se/en/download
link to open resource.
▲
Back to Top